Skulle ha publicerats igår!

2012-10-31 @ 01:09:07
Hej där! Nu är vi inne på en ny vecka! Denna veckan ska jag verkligen försöka hålla mig ifrån onyttigheter. Med undantag för onsdag då jag ska på halloween fest, och jag har en känsla av att det kommer att erbjudas en hel del sötsaker. Jag ska rapportera till er på fredag, så får vi se hur jag har klarat det! På tal om ny vecka, enligt amerikanarna är veckans sista dag lördag, och den nya veckan börjar redan på söndag. Knasigt!
 
I fredags, efter skolan, bestämde jag, Joelle och Greg oss för att åka in till San Luis (igen) och shoppa. Vi stannade hela natten (okej till typ tio) och spenderade några för många timmar på forever 21. Jag lyckades komma ut därifrån med endast en blus och lite träningskläder! Mycket duktigt av mig. Köpte även en spring-klocka att använda i cross countryn. Lite dumt att jag väntat så länge med att köpa en nedrans klocka, nu när säsongen är över haha. Har beklagat mig varenda dag över att jag inte har en klocka. Och nu, en vecka efter säsongsslutet har jag äntligen en. Jaja.
 
Lördag slappade och skypeade jag hela för- och eftermiddagen. Gjorde lite småsaker så som att gå på promenad med vovven, baka smul-äpplepaj och städa (låter som en riktig hemmafru!!). Innan middagen komme Sofie hit och åt Joelles hemmalagade, supersmaskiga lasagne. Fick kasta i oss äpplepajen efter huvudrätten, för vi bestämde oss för att gå på bio. Ingen av oss orkade göra oss i ordning så vi åkte dit i pyjamas. Jag hade på mig min Juicy-mysdräkt och det var såååå gosigt. Vi såg Pitch Perfect, en film om college och acapella-körer. Den var jättejättejättebra!!! Alla ni hemma måste se den! Gick in på SFs hemsida och såg att den släpps först i februari... Så kom ihåg det!!
 
I alla fall, vi åkte hem och stannade uppe alldeles för länge och pratade. Sofie sov över och nästa morgon åkte vi till kyrkan. Var ganska intressant men som vanligt långtråkigt. Behövde köpa en skål så skulle snabbt svänga förbi en affär. Lyckades stanna där inne en timma och även få med mig en väska och massvis med godis... Så det kan gå! Åkte därifrån till Santa Maria där EF höll halloweenfest. Det var alldeles för lite folk där... Men annars var det trevligt. Vi lekte en lek och i prispotten fanns fyra tårtor. Jag och Joelle lyckades båda vinna så nu har vi två tårtor ståendes här hemma (hehe). Inte bra för mig som försöker hålla mig nyttig! Efter några timmar på festen åkte vi till Santa Maria shopping mall och spenderade ytterligare några timmar på Macy's. Köpte en klocka och drägglade över alla fina boots de har här nu. Åkte till slut hem och försökte göra lite läxor.
 
Idag har det inte hänt något speciellt förutom att jag dragit på mig en rejäl förkylning igen. Inte mycket med mig som är i ursprungsskick nu alltså! Tränade inte men gick förbi och sa hej till alla innan jag åkte hem. Jag har varit så otrligt trött hela dagen så nu ska jag gå och lägga mig. Kram!
 
 
Joelle och Sofie innan bion!
 Kyrkan här ser väldigt annorlunda ut! Bara en helt vanlig byggnad.

 Jag som rödluvan, Joelle som Tingeling och Miranda som en dusch-boll.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vad fina ni är!!! :)

2012-11-04 @ 00:55:23
Postat av: Pappa...

LOOFA! Kul kostym... :P

2012-11-04 @ 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0