Den som väntar på något gott väntar alltid för länge

2012-09-12 @ 06:48:00
Hejsan allihopa!
 
Dagarna bara flyger förbi och jag är riktigt dålig på att uppdatera. Det finns alltid en läxa som behöver göras, och tråkigt nog får det högsta prioritet. Jag går till skolan, tränar, pluggar, sover. Det är så min vardag ser ut. Minus några träningar då influensan går runt på skolan nu och jag tar det försiktigt för att inte insjukna jag också. Men så fort jag får en ledig stund efter skolan har jag lovat mig själv att jag ska blogga om allt jag inte uppdaterat er om ännu. Jag har en hel del bilder att visa er så förhoppningsvis blir det några roliga inlägg. Håll ut!

Kommentarer
Postat av: Fanny

hur har det gått med matten? <3

2012-09-12 @ 19:59:20
URL: http://fofanonony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0