Friday

2012-09-21 @ 07:06:07
Torsdagen är nästintill över och likaså den jobbiga skolveckan! Kvar har jag en keramiklektion och ett matteprov. I helgen händer det mycket spännande! Det ska jag berätta om imorgon, för nu behöver jag sova, så ska bara skriva lite snabbt. Tänkte mest publicera bilderna som jag lovat!
 
Den tjugonde september har varit en bra dag. Det faktum att jag ätit ett flertal kex med nutella gör väl att dagen inte kan bli annat än bra. Under lunchen åkte vi också till hamburgerrestaurangen In n' out och åt hamburgare (nähe?). Fett och socker för hela slanten idag alltså! Så det ska vara! Men med tanke på att jag bränt av ett två timmars löppass borde det gå jämnt ut på kalorimätaren.
 
Här är några av bilderna från helgen: 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

In 'n out är så jävulskt gott!

2012-09-21 @ 13:11:32
URL: http://sandrafalkevik.com
Postat av: Anna

Du är så fin så fin så fin att jag smäller av och tappar hakan i knät! Puss på dig min saknade Kajsabajsa <3 <3 <3

2012-09-21 @ 16:26:59
URL: http://annajazz.blogg.se
Postat av: Christina och Lovisa

Wow! Första bilden är verkligen magisk❤

2012-09-23 @ 10:15:00
Postat av: Mamma

Vad fiiiin du är!!! Saknar dig min älskade unge!!

Tusen kramar
Mamma

2012-09-23 @ 13:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0