Höst

2012-09-19 @ 07:01:00
Idag har det inte hänt mycket spännande... Jag har varit i skolan hela dagen. Lektionerna har varit lika långtråkiga som de alltid är ojämna dagar och rasterna har varit lika roliga som de är precis varje dag. Dock så kunde jag inte vara med hela träningen idag... Jag började få ont i hålfoten under uppvärmningen och då får man inte springa mer. Så jag promenerade tillbaka till skolan med Lucas som också är skadad och fick åka hem lite tidigare. Inte helt fel! Helt fel var det inte heller att vi åt lax till middag. Mumma!!! De äter aldrig fisk här, så det var verkligen ett undantag. Kände mig som hemma! Vädret här börjar bli mer och mer höstigt nu... Det är riktigt kallt på morgnarna. Idag höll sig kylan ända tills eftermiddagen, vid två-tiden blev det såklart jättevarmt, lagom till vår träning och så där. Jag hoppas jag kan ha på mig shorts imorgon!  Jag har nu fått alla mina Senior Pictures, vilket är måååånga. Publicerar några här. Har ännu inte bestämt mig för vilken jag skall ha i yearbooken. Nu ska jag gå och lägga mig. Pussar och kramar till er alla där hemma och till er som är här på denna sidan jorden med mig.  Blogg.se vill tydligen inte låta mig lägga upp några bilder just nu så jag får återkomma med dessa! De verkar uppdatera sidan eller något för alla funktioner är borta så jag kan inte göra nya stycken. Ber om ursäkt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej sötnos!
Vad roligt du skriver! Verkligen underhållande!!
Det var några dagar sen jag läste nu, men nu har jag tagit igen det ;)
Du är så himla fin på alla foton, jag känner att jag längtar efter dig hemskt mycket när jag ser dem!! :( Du har en så perfekt , fin solbränna nu, alldeles lagom med färg. Ska bli spännande att se yearbook-fotona.

Ett lass med kramar från
Mamma

2012-09-20 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0