En helt vanlig tisdag

2013-04-10 @ 07:07:10

Tisdagen visade sig bli bättre än måndagen, vilket jag är mycket tacksam för! Imorse fick jag äntligen skypea med pappi som jag inte pratat med på länge. Efter keramiklektionen åkte jag ut och åt lunch med Janay och Sierra. En mattelektion senare åkte jag hem och Skypeade med Ebba och Johanna en liten stund innan jag åkte till träningen. Solen var på besök vilket gjorde träningen underbar men samtidigt skitjobbig. Jag kunde även sitta ute på terassen och göra läxorna i solnedgången, utan att frysa! På torsdag springer jag näst sista tävlingen och sen är säsongen över för min del. Fy och blä vad tråkigt att det är över så snart! Jag har i alla fall fått mina track-kläder, som ni ser nedan på bild. Nu är det natten, adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0