Tisdag

2013-01-30 @ 07:15:00
Godmorgon Sverige! För mig är det strax läggdags men först ska jag skriva lite. Har varit så otroligt söming idag! Lagade mat första lektionen och kändes helt ärligt som att jag inte kunde hålla ögonen öppna medan jag stod och rörde i couscousen. Ni vet den där känslan man får när man precis är på väg att somna? Ja, så var det för mig hela morgonen. Vid lunch blev jag tillslut piggare! Klarade av dagens två sista lektioner och gick sedan till första Track & Field träningen för min del! Körde ett väldigt lugnt pass idag för att inte reta upp mina benhinnor. Så himla skönt att komma igång igen! Alla ni där hemma får gärna hålla tummarna för att mina benhinnor inte börjar ömma igen, tack!
 
Efter träningen promenerade jag bort till junior high-skolan och mötte upp svenska Jenny. Hennes värdbror spelade en basketmatch så vi passade på att träffas. Vi gick till favorithänget Malibu Brew och jag köpte kaffe. Eller det var väl mer att jag fick kaffe... Jag hade smidigt glömt plånkan hemma (plånkan is at home, remember?). Som tur var så känner jag ägarnas son, David, och han var där. Så jag frågade honom om han kunde låna mig 4 dollar, men då sa hans mamma att jag bara kunde komma förbi och betala någon annan dag. Så snällt och gulligt! Satt och pratade ungefär en timma med Jenny och sen åkte jag hem och pluggade och satt i bubbelpoolen. Skön tisdag!
 
Just det ja, jag skulle berätta om två små saker! 1: På lördag är det winter formal!!! Det är typ som Prom men inte så formellt. Kul ändå! 2: Om två månader kommer mamma, Mikael, Ellen och mormor hit!!!!! Är så sjukt taggad på att få träffa dem och att få visa dem mitt liv här! Längtar ♥ Ni får ha en bra onsdag där hemma!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Yeesss, nu kommer vi snart!! :)
Skriv upp allt på en lista som du ska visa oss, så vi inte missar något. Känns såååå spännande att få se hur allt ser ut och kanske möta några av dina kompisar också :)

Kramis
Mamma

2013-02-03 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0