Vår (nu med bilder!)

2013-01-06 @ 13:18:00
Sista lovhelgen är nu nästan över... Imorgon är vi dock lediga och skolan börjar först på tisdag (yey!). Jag är inte jättetaggad på att börja skolan igen... Läxor varje dag låter ju väldans lockande ändå! 
 
Jag försöker minnas vad jag har gjort i helgen, men det verkar som att jag inte har så bra minne hehe. Vad jag kan minnas så åkte vi hem till Sofi i fredags och sov sedan där. Vi tittade på "Sweet home alabama", lagade italiensk mat klockan ett på natten och pratade länge, länge. Morgonen efter gick vi ut på en promenad i det helt underbara vädret. Det är vår här nu ♥♥♥ Det är 16-18 grader, solen skiner och fåglarna kvittrar. Mår så himla bra då! Sedan fick vi iallafall skjuts till ett café och drack kaffe, åt scones, pratade och skrev. Efter väldigt många megamysiga timmar gick vi hem och åkte sedan och åt mexikansk mat. Jag har ätit så sjukt mycket mexikansk mat sedan jag kom hit så jag lär väl vara mer mexikan än svensk när jag kommer hem haha. Efter middagen åkte vi hem till Sierra och försökte sitta vid bonfiren men det regnade så det gick inte så bra... Förutom Janay och Sierra var även Nique, Jonathan, Josh, Kiera och en till kille där. Kom hem sent men det var det värt! Det var nog allt om min helg, även om jag har söndagen framför mig. Hoppas ni hade en lika bra och rolig helg som jag! Jag skickar lite vårvärme till er alla i kylan. KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0