Bättre än svensk sommar

2013-03-12 @ 20:33:30

Inte för att skryta men vädret är helt otroligt underbart här borta! Jag lever i rena himmelriket. Var ledig igår, börjar 10.40 idag och imorgon. På fredag åker jag på solsemester i Capistrano beach där vi bland annat ska åka ner till San Diego och gå på Disney Land. Kommer hem nästa söndag, och gissa vem som då är i San Luis och väntar på mig?! Mikaela!!! Världen är allt liten, för hennes värdfamilj har släkt här så de kommer ända från Idaho och hälsar på. Saknar henne, och åh vad kul det ska bli att ses igen!!! Fyra dagar senare kommer familjen och jag går på påsklov. Har jag nämnt att jag har det helt underbart här? Livet flyter verkligen på och åååh jag vill stanna här. Tycker ni alla där hemma kan ta och flytta hit, för då finns det verkligen inget i mitt liv som fattas! Massor med kramar


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ååhhh Kajsa min fina undebara bästa vän!!! Fatta hur mycket jag längtar eller!!!!!<33333

2013-03-13 @ 00:26:33
URL: http://myownamericandream.blogg.se
Postat av: Fanny

You crazy person som inte saknar -10° i mitten av mars, galet. Hehe Tro mig, om jag kunde skulle jag hoppa på nästa flyg! Saknar dig <3

2013-03-13 @ 07:36:09
URL: http://fofanonony.blogg.se
Postat av: Anna

ååååh vill åka och träffa er nu på direkten!!!!! pusspuss miss u

2013-03-15 @ 12:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0