Count down

2013-03-06 @ 07:13:51

Har två grejer jag glömt berätta för er kära bloggläsare! 1. Min familj kommer hit om endast 23 (!!!!!!!) dagar! Waaaaaaaah är så taggad!!!!!!
2. Jag har fått min hemresevåg!!!!! 18-20 Juni kommer jag hem till kära Sverige!!!! 106 plus minus en dag tills jag står på Landvetter!!!!! Helt sinnessjukt!!!!! Kan inte fatta det. Fasar något otroligt mycket för dagen samtidigt som jag ser fram emot att träffa mina kära svenskar igen. Just nu känner jag bara att 106 dagar är alldeles för kort tid. Konstig känsla!

Blev väldigt många utropstecken... What ever! Nu ska jag sova, kramar


Kommentarer
Postat av: Ellen

Läääängtar något sjuukt!! Dock kunde du ha valt en sötare bild..
Pusssss

2013-03-06 @ 12:49:51
URL: http://ellenandreasson.blogg.se
Postat av: Andrea

Åh, vad mysigt! Vill också åkaaa :) Saknar dig Kajsi!

2013-03-11 @ 21:17:52
URL: http://andrealindgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0