Hike

2013-03-01 @ 07:40:15

Hej hopp. Bilder hade jag lovat om jag inte minns fel... Fungerade inte att lägga upp bilder från mobilen och efter några försök tröttnade jag. När de har hamnat på datorn ska jag försöka igen! Veckan är redan nästan över vilket känns både bra och dåligt. Härligt med helg men jag känner att jag inte riktigt kan kontrollera tempot tiden flyger förbi med. Idag var jag på min första friidrottstävling vilket var jättekul fastän jag inte tävlade. I morgon åker vi antagligen upp till Shaver lake och familjens fjällstuga och stannar över helgen. Ska verkligen försöka att skriva ett inlägg imorgon, men jag vill inte lova något! I helgen ska jag skriva färdigt summeringen av Hawaiiresan och annat jag missat att skriva om. Så det kommer att finnas mycket att läsa på måndag morgon när ni vaknar! Nu blev det väldigt sent så jag ska försöka sova. Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0